در اسکیت های معمولی نیـاز دارید به منظور سرعت گرفتن دایم یک پا را برزمـین بزنید که تا اسکیت شما حرکت کند. اسکیت های برقی طریق کار نیک چارلتون ( Nick Charlton ) تصمـیم بـه ساخت نمونـه ای از اسکیت کرده هست که توسط یک موتور الکتریکی رانده مـی شود و آن را مـی توان از گوشی های همراه با سیستم عامل آندروید کنترل کرد.

با گذاشتن یک برد الکتریکی درون اسکیت خود مـی توانید با سرعت ۱۵ که تا ۲۰ کیلومتر درون ساعت حرکت کنید، اسکیت های برقی طریق کار درون صورتی کـه در نمونـه های ساده این اسکیت، حفظ تعادل هم بـه سختی انجام مـی شود . اسکیت های برقی طریق کار نگهداری شارژ باتری درون این دستگاه بسیـار هست و درون مسیرهای طولانی نیـاز بـه شارژ مجدد ندارد. این موتور الکتریکی، طی یک نرم افزار کـه بر روی اندروید قابل نصب هست کنترل مـی شود و فرمان آن همان انگشت شما هست که کافیست بر روی صفحه موبایل خود بکشید و سرعت خود را بالا ببرید و از طرفی با زدن استوپ بایستید.

چارلتون اسکیت طراحی شده خود را بـه همـه پیشنـهاد مـی دهد به منظور زودتر رسیدن بـه خانـه درون مسیرهای طولانی و پرترافیک و مبلغ خرید این اسکیت را خیلی کمتر از مبلغ پرداختی به منظور بنزین ماشین مـی داند .

به سازوکار این اسکیت بیشتر مـی پردازیم:

رابط بین برد و تلفن، یک درایو کنترل و یک ماژول بلوتوث به منظور ارتباط با دستگاه موبایل مـی باشد. درون این دستگاه از یک باتری LiPo استفاده شده هست و تمامـی اینـها درون یک ظرف پلاستیکی کـه به کف اسکیت پیچ شده هست قرار دارد. همچنین برنامـه اندروید با استفاده از نرم افزار MIT نوشته شده است.

اگر شارژ باتری بـه ۳٫۵ ولت برسد بـه باتری آسیب مـی رساند بـه همـین خاطر یک علامت هشدار درون نرم افزار طراحی شده هست که درون صورت کم شدن شارژ باتری بـه راننده اسکیت هشدار لازم را مـی دهد.

: اسکیت های برقی طریق کار




[اسکیت بورد (skateboard) برقی کـه با تلفن کنترل مـی شود ... اسکیت های برقی طریق کار]

نویسنده و منبع: توسط اروند طباطبایی | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 09:45:00 +0000